Gwarancja Klima-Kar

  • Części nowe - 24 miesiące
  • Części regenerowane - 24 miesiące

Warunki gwarancji:

Jeżeli w ciągu 24 miesięcy od regeneracji lub wymiany zawiedzie część, której regeneracja lub wymiana dotyczyła, to gwarantujemy priorytetowe załatwianie sprawy. Klient gwarancyjny obsługiwany jest poza kolejnością i bez oczekiwania na rozpatrzenie gwarancji przez producenta. Producenci części zamiennych często oferują tylko 12 miesięcy gwarancji i potrafią rozpatrywać je przez długi czas, a u nas gwarancja to zawsze 24 miesiące. Przykładowo jeśli zakupiona i zamontowana u nas chłodnica rozszczelni się, to na nasz koszt montujemy nową bez oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji u producenta.

Czy jeśli wymieniłem u Państwa sprężarkę klimatyzacji, a po miesiącu rozszczelniła się chłodnica klimatyzacji, to mogę liczyć na naprawę gwarancyjną?

Niestety nie. Gwarancja dotyczy wyłącznie części i podzespołów, które były zregenerowane lub wymienione.

Czy jeśli wykonali Państwo naprawę sprężarki - wymianę łożyska, a po pół roku sprężarka straciła wydajność, to mogę liczyć na naprawę gwarancyjną?

Niestety nie. Aby gwarancja dotyczyła całej sprężarki należy zdecydować się na kompleksową regenerację sprężarki. Naprawa sprężarki jest tańsza od regeneracji, ale gwarancja dotyczy tylko naprawionego podzespołu sprężarki.

Czy jeśli wykonali Państwo montaż dostarczonej przeze mnie części, to mogę liczyć na naprawę gwarancyjną?

Niestety nie. Gwarancja dotyczy tylko części zakupionych i zamontowanych w naszej firmie. Jeśli część dostarczona przez klienta ulegnie uszkodzeniu, to trzeba będzie pokryć koszt ponownego demontażu, montażu i ewentualnego napełnienia czynnikiem.

Cennik Jak dojechać? Kontakt